top of page
Search
Writer's picturetofostotisgnoseos

Ένα σχέδιο για την ζωή μας…

Ας φανταστούμε λίγο μαζί…


Πάω ένα ταξίδι όπως παλιά, χωρίς ιντερνέτ και GPS.

Δεν ξέρω πως να πάω στο προορισμό μου,

αυτό που ξέρω είναι ότι πρέπει να ρωτήσω…πως θα πάω εκεί!

Άλλους που πήγαν, άλλους που θα συναντήσω αλλά και ν’ ακολουθήσω την σήμανση,

δηλαδή τα καθοδηγητικά σήματα.


Περνάω από ένα χωριουδάκι και ρωτάω έναν παππούλη:

«Πάω καλά για…;».


Η διαδρομή ξετυλίγεται σιγά σιγά και ένα νέο άγνωστο κομμάτι βρίσκεται πλέον μπροστά στα μάτια μου, δεν μπορώ να ελέγξω τις στροφές, ούτε τις ανηφόρες, αλλά μου αρέσουν πολύ οι κατηφόρες και εκεί αφήνομαι…


Να ένα βενζινάδικο…σταματώ και ρωτάω ξανά:

«Καλά πάω για εκεί…;».


Σκέφτομαι να βάλω και λίγα καύσιμα για την διαδρομή!

Εμπιστεύομαι την καθοδήγηση του βενζινοπώλη γιατί είναι ντόπιος και γνωρίζει.

Ανυπομονώ να δω τι είναι μπροστά μου και περνάω δρόμους, διασταυρώσεις, γέφυρες, ποτάμια, βουνά, θάλασσες! Τώρα έχει λιακάδα αλλά σε λιγάκι φαίνεται ότι μπορεί να βρέξει, δεν μπορώ να το ελέγξω…

αν βρέξει θα χρειαστεί να σταματήσω μέχρι να φτιάξει ο καιρός…και μετά συνεχίζω την πορεία μου!

Ανυπομονώ να φτάσω…απολαμβάνω την διαδρομή, είμαι περίεργος και περιμένω να βρω κάποιον να επιβεβαιώσω ότι πάω σωστά!


Photo by Pranam Gurung on Unsplash.com


Δεν ξέρω τι θα συναντήσω στην διαδρομή, αντιμετωπίζω όσα βρίσκονται στο δρόμο μου με παιδικό δέος…υπάρχουν απρόοπτα, θα μάθω νέους δρόμους, να είμαι λίγο πιο προσεκτικός εκεί, λίγο πιο χαλαρός εδώ. Μπορεί να στρίψω κάπου που δεν χρειαζόταν, μπορεί να κουραστώ και να θέλω να σταματήσω, μπορεί να μου σκάσει και κάνα λάστιχο! Θα πεινάσω, θα διψάσω, θα σταματήσω και πάλι.


Θα γνωρίσω άλλος ανθρώπους για λίγο, θα με ρωτήσουν από που είμαι και που πάω…

οπού με βγάλει ο δρόμος θα τους πω με χαμόγελο και αστεία διάθεση!

Κάποια στιγμή θα φτάσω στο προορισμό μου!


Μέσα από το αυτό το παράδειγμα είναι εποικοδομητικό να καταλάβουμε ότι έτσι είναι και το σχέδιο του Θεού στην ζωή μας! Όταν έχουμε ένα στόχο, έναν προορισμό, έναν σκοπό…ας μην περιμένουμε ότι θα μας αποκαλυφθεί όλη η διαδρομή, γιατί η σοφία και το μυστήριο της ίδιας της ζωής είναι τέτοιο που ίσως για εμάς να μην βγάζει νόημα!

Δεν χρειάζεται να φοβόμαστε την διαδρομή, να ελέγχουμε τα γεγονότα και

ν’ αγχωνόμαστε «γιατί δεν φτάσαμε ακόμα»!


Πάμε λοιπόν ένα ταξίδι όλοι μαζί και ας το απολαύσουμε, ας εμπιστευτούμε ότι θα φτάσουμε στο προορισμό μας…την κατάλληλη ώρα και στιγμή!


Προς Εβραίους 11:1-3

1 Ἔστι δὲ πίστις ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων.

2 ἐν ταύτῃ γὰρ ἐμαρτυρήθησαν οἱ πρεσβύτεροι.

3 Πίστει νοοῦμεν κατηρτίσθαι τοὺς αἰῶνας ῥήματι Θεοῦ, εἰς τὸ μὴ ἐκ φαινομένων τὰ βλεπόμενα γεγονέναι.


[μετ.]1 Πίστη σημαίνει σιγουριά γι’ αυτά που ελπίζουμε και βεβαιότητα γι’ αυτά

που δε βλέπουμε.

2 Μ’ αυτήν απέκτησαν και οι προπάτορές μας την καλή μαρτυρία.

3 Με την πίστη καταλαβαίνουμε ότι ο Θεός με το λόγο του δημιούργησε το σύμπαν κι ότι, συνεπώς, καθετί που βλέπουμε δημιουργήθηκε από κάτι που δε φαίνεται.



Κείμενο: Λαγγαδίτη Μαρία

Επιμέλεια: Άντα Κυριαζή

26 views0 comments

Comments


bottom of page